BIENVENUE

SIMHA

SIMHA

RAV BITTON

RAV BITTON

RABBI

RABBI
"Une image peut faire plus que mille mots..."
(Le Rabbi , 1990)

Vidéo du Rabbi

הרבי מליובאוויטש: ניגון שמחה

Calendrier des horaires de Chabbat et jours de fêtes Année 5780 (2019-2020)

CLIP GALA 2017

VIDEO LILDVD

lundi 16 juin 2008







קהל רב של לומדי מחזור הרמב"ם היומי השתתפו הערב(א') בחגיגת הסיום לכבוד גמרה של משנה תורה להרמב"ם בפעם הכ"ו בלימוד ג' פרקים ליום על קברו הקדוש של רבינו משה בן מימון בטבריה ● את המעמד הנחה ראש ישיבת חב"ד בצפת וחבר אגו"ח בארה"ק הרב יוסף יצחק וילשאנסקי. רבני האיזור ובראשם רבני חב"ד כיבדו את האירוע בהשתתפותם, לימדו את ההלכות האחרונות ב"הלכות מלכים ומלחמותיהם ומלך המשיח", בהם מסיים הרמב"ם את ספרו, ופתחו את המחזור בפעם העשרים ושבע. » דיווח מלא וגלריית תמונות ב'כתבה המלאה'.
פרסומת


חגיגת הסיום המרכזית של המחזור ה-כ"ו ותחילת מחזור ה-כ"ז, בלימוד הרמב"ם היומי התקיימה הערב, ליד ציונו של הרמב"ם בטבריה, וזאת על פי הוראתו הקדושה של הרבי מלך המשיח שליט"א להקפיד ולעשות את הסיום בו ביום.

האירוע המיוחד שזכה ליחס מיוחד מהרבי מלך המשיח מאז תחילת התקנה הקדושה בשנת תשמ"ה ומאורגנת ביד רמה ע"י שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לטבריה הרב יוסף קרמר, שאף נשא כמה מילים.

המעמד המרגש נפתח, בקריאת פרקו של הרבי מלך המשיח, הרב וילשאנסקי מזמין את הרב יוסף -יצחק רייטשיק משלוחי הרבי מה"מ לארה"ק להקריא פסוק בפסוק את פרק ק"ז בספר התהילים.

לאחר מכן, הרב וילשאנסקי, עורר את הקהל הגדול, על הפצת תקנתו של הרבי מה"מ בלימוד הרמב"ם היומי, ועל הזמן המיוחד בו אנו נמצאים, ערב הגאולה השלימה בהתגלותו של הרבי מה"מ. בזה אחר זה עולים הרבנים ומלמדים את ההלכות האחרונות בספר ה'יד החזקה'. ביניהם כובדו: הרב יוסף יצחק וולסוב רבה של רמת ישי, הרב יצחק גולדברג ראש ישיבת תות"ל במגדל העמק, הרב מנחם-מענדל גרונר משגיח בישיבת תות"ל בקרית גת, הרב אברהם שמואל בוקיעט משפיע בישיבת תות"ל לוד. כמו"כ אורח מיוחד ר' אברהם רפפורט מטורנטו שבקנדה עורר את הקהל בנוכחותו.

בפתיחת המחזור הכ"ז בלימוד הרמב"ם כובד לפתוח בלימוד ההלכה הראשונה, רבה של קרית חב"ד בצפת, הרב מרדכי ביסטריצקי, כממלא מקום אביו הרב לוי ביסטריצקי ז"ל, שהיה עורך את הסיומים על קברו של הרמב"ם מדי שנה בשנה, מאז היווסדה של תקנת הרמב"ם והסיום הראשון בשנת תשמ"ה, ועד לפטירתו בשנת תשס"ב.

"ממשה עד משה לא קם כמשה". הרב וילשאנסקי מעורר על דבריו של הרבי כי אנו נמצאים בזמן הגאולה, וכל אחד רואה את הקשר ההדוק בין משנת הרמב"ם לגאולה השלימה, מתחיל מכך שהרמב"ם הוא הפוסק היחידי בהלכות מלך המשיח וממשיך בכך שתקנת הרבי שליט"א מלך המשיח בלימוד הרמב"ם היומי באה לקרב ולזרז את ההתגלות המלאה והמושלמת של מלכנו משיחנו "מלך ביופיו תחיזינה ענינו" תיכף ומיד ממ"ש.

לקראת תום המעמד המיוחד על קברו של הרמב"ם, יצא הקהל הענק בריקוד של שמחה לקראת הגאולה, בשירת "יחי אדוננו".

Aucun commentaire: