BIENVENUE

SIMHA

SIMHA

RAV BITTON

RAV BITTON

RABBI

RABBI
"Une image peut faire plus que mille mots..."
(Le Rabbi , 1990)

Vidéo du Rabbi

הרבי מליובאוויטש: ניגון שמחה

Calendrier des horaires de Chabbat et jours de fêtes Année 5780 (2019-2020)

CLIP GALA 2017

VIDEO LILDVD

lundi 29 décembre 2008

שיירת הטנקים כבשה את הארץ ● גלריה




שיירת הטנקים כבשה את הארץ ● גלריה



כמידי שנה יצאה "שיירת הטנקים לקבלת פני משיח צדקנו" לשלושה ימי פעילות ברחבי ארץ הקודש, שלושה ימים של קידוש השם עצום ופרסום בשורת הגאולה והגואל בקנה מידה נרחב ביותר ● התושבים שוהים במקלטים, עברנו ברחובות העיר וחילקנו סופגניות לתושבים ששהו בבתיהם, הם לא האמינו שראו אותנו יוצאים מהטנקים בריקודים, אך השמחה האמיתית לא השאירה שום ספק ● הלב פועם בחזקה, היום יהיה הפעם הראשונה מזה 17 שנה! שהטנקים הולכים להיכנס לרחבת הכותל המערבי - שריד בית מקדשנו ● ליומן מהשיירה וגלריית תמונות



כמידי שנה יצאה "שיירת הטנקים לקבלת פני משיח צדקנו" לשלושה ימי פעילות ברחבי ארץ הקודש. ב"ה היה קידוש השם עצום ופרסום בשורת הגאולה והגואל בקנה מידה נרחב ביותר.

יום שלישי בבוקר יצאה השיירה מבסיס האם של הטנקים, נצרת-עילית. לאחרי סיבוב קצר בעיר פנתה לכיוון מגדל העמק, שם צפתה לתושבים הפתעה, ומתוך הטנקים חילקו ה'טנקיסטים' סופגניות, דמי חנוכה והרבה שמחה לתושבי העיר, השיירה עברה גם בערים רמת ישי, קרית טבעון וצומת צ'ק פוסט. גם בעיר השלישית בגודלה בארץ – חיפה זכו התושבים לשמוח את שמחת החג במחיצת ה'טנקים של הרבי'. בשעות הצהריים נכנסה השיירה לעיר נתניה. ונעצרה במרכז העיר העמוס באנשים בשעת אלו, מיד פרצו מעגלי ריקוד סוערים יחד עם תושבי העיר, אכן 'שמחת הגאולה' מגיעה לכולם.

בעיר הרצליה עברו הטנקים ברחובות הראשיים כשהמוזיקה בוקעת מהרמקולים שעל גביהם, אף אחד לא יכול להישאר אדיש מול כזו עוצמה של 7 טנקים המסתובבים ומכריזים "יחי המלך המשיח". לאחר מכן נכנסו הטנקים לעיר אור יהודה. בעיר ראשון לציון נערכה הדלקה מרכזית (בסיוע הבית חב"ד המקומי), ועשרות רבות מתושבי האזור התקבצו להדליק חנוכיה ולשמוח את שמחת החג.

לאחר יום פעילות עמוס בו זכו עשרות אלפי תושבי ארץ הקודש לקבל את המסר של "בשורת הגאולה" ולשמוח בשמחת החג נכנסה שיירת הטנקים לכפר חב"ד, גם שם הסתובבו הטנקים ואיחלו בברכת חסידים "א פריילאך חנוכה" לכל תושבי הכפר, לאחמ"כ חנו הטנקים בסדר מופתי מול 770 ביתו של הרבי בארץ ישראל, שם אכלו ארוחת ערב שהתפתחה להתוועדות סוערת בה סופרו חוויות רבות מהיום הראשון של "שיירת הטנקים לקבלת פני משיח צדקנו". בשעת לילה מאוחרת עלו הטנקיסטים על יצועם (בתוך ה'טנקים'), הרי מחר יש גם יום עמוס וצריכים לצבור כוחות.


יום רביעי, היום השני של שיירת הטנקים ל"קבלת פני משיח צדקנו", לאחר תפילת שחרית ב-‏770 שבכפר חב"ד וארוחת בוקר זריזה עלו הטנקיסטים לטנקים, יום חדש עמוס בפעילות מחכה לנו. היום השני של השיירה יצא לדרך...

נכנסנו לפתח תקווה, השיירה חולפת בכבישי העיר, הסופגניות, העלונים ודמי חנוכה מצאו את דרכם לידי התושבים הנלהבים דרך חלונות הטנק, אלפי תושבי המקום חזו בשיירה החולפת והביעו את התפעלותם בכל דרך אפשרית (קריאות וצפירות עידוד, ומחיאות כף סוערות) ולאחר סיבוב ממושך שכלל את רוב חלקי העיר המשכנו לרח' ז'בוטינסקי - עורק תנועה ראשי בגוש דן המתפרס על ארבע ערים (פ"ת, ב"ב, ר"ג ות"א) אלפי נהגים זכו לראות את "השיירה" עוברת ונחשפו למסר חג חנוכה ובשורת הגאולה, האווירה ברח' ז'בוטינסקי שינתה את פניה לבלי היכר, המשכנו לתל אביב, עשינו עצירה קצרה ב"כיכר המדינה" כמובן שהטנקיסטים "השתלטו" על המקום, השיירה המשיכה לעיר רחובות ושוב חוזר על עצמו אותו מראה (כמו בכל עיר שהגענו) התושבים נעמדים, וברגע הראשון לא מאמינים למראה עיניהם, ומיד ברגע שלאחריו מחייכים חיוך רחב ומתחילים לרקוד לפי קצב המנגינה , לאחר מסלול שעבר ברחובות המרכזיים בעיר נעה השיירה, היעד הבא: גדרה, שם שימחנו את תושבי העיר ומיד לאחמ"כ פנתה השיירה לכיוון ניצן. כ"כ הרבה יהודים שהקריבו ומסרו נפשם בשביל א"י ואנחנו זוכים להגיע ולשמח אותם.

הטנקיסטים ירדו מהטנקים והתאחדו עם תושבי המקום למעגל ענק, זה היה פשוט מחזה מדהים להגניב מבט על התושבים שיצאו מבתיהם ונופפו בידיהם בחוזקה לשלום, ב"ה השיירה "כבשה" עוד מקום'.

הזמן דוחק ואנחנו ממשיכים לאשקלון, השיירה עברה בחוצות העיר, משם השיירה ממשיכה ליעד הסופי להיום - שדרות, המפורסמת כ"כ (לצערנו, לא מסיבות משמחות) עם כניסתנו לשדרות נודע לנו שדק' ספורות לפני בואנו נפלו קסאמים בעיר.

התושבים שוהים במקלטים, עברנו ברחובות העיר וחילקנו סופגניות לתושבים ששהו בבתיהם, הם לא האמינו שראו אותנו יוצאים מהטנקים בריקודים, אך השמחה האמיתית לא השאירה שום ספק, כן, אנחנו שלוחי הרבי ובמצוותו אנו נשלחנו לשמח את עם ישראל, אשרינו שזכינו לכך.

הדלקת נרות, תפילת ערבית וארוחת ערב שבמהלכה נמסר התדרוך למחר, מייד לאחמ"כ פרשו הטנקיסטים למנוחת לילה לצבירת כוחות ליום המחרת.


יום חמישי, לאחר תפילת שחרית עלו הטנקיסטים על הטנקים והשיירה התחילה את היום ה'שלישי'...

בתחילה נעה השיירה ברחובות העיר 'שדרות', הטנקים עם המוזיקה שבוקעת מהם ומראה הסופגניות המחולקות ע"י הטנקיסטים השמחים גורמים לשמחה ועידוד רב לתושבי העיר הנמצאים במצב לא קל (בלשון המעטה...)

לאחר מכן פנתה השיירה לעבר היעד הראשון להיום: נתיבות. המראה המרשים של הטנקים נכנסים לעיר פעל את פעולתו, ומאות תושבים פתחו את החלונות ויצאו מהבתים ועמדו נדהמים למראה הטנקים. קריאות שמחה והעידודים הרבים לא השאירו שום מקום לספק: עוד עיר נכבשה לרבי מה"מ שליט"א. גם ברחובות העיר אופקים נעו הטנקים ברחובות הראשיים ושימחו את התושבים. מעניין לציין שהתושבים החרדים הרבים המתגוררים בעיר שמחו מאוד לקראת ה'טנקים של חב"ד' והביעו זאת אף בגלוי, ב"ה הגאולה חודרת אצל כולם. גם בקרית גת עברה השיירה, לשם הגענו עם ההתלהבות וה'שטורעם' כיאה וכראוי ל'טנקיסטים', כנראה שהתושבים היו 'כלים' ל'אורות' כ"כ מרובים, דבר זה ניכר בשמחתם ונפנופי הידיים לשלום, תושבי העיר קרית מלאכי זכו לצפות בשיירה העוברת בעירם ומפיצה אור וחום חסידי – אור של גאולה. וכעת השיירה שמה את פניה לכיוון הרי יהודה.

המשכנו לעיר מודיעין ולאחר סיבוב קצר המשכנו ליעד הסופי – ירושלים!

הלב פועם בחזקה, היום יהיה הפעם הראשונה מזה 17 שנה! שהטנקים הולכים להיכנס לרחבת הכותל המערבי –שריד בית מקדשנו.

בתחילת העליות לירושלים עצרו לכמה דקות על מנת לתת למנועי הטנקים לנוח לפני המאמץ הדרוש לעליות לעיר, ב"ה העלייה הקשה עברה ללא בעיות, השיירה עברה דרך הרחובות המרכזיים של העיר, אלפי אנשים זכו לחזות בשיירה, כזה קידוש שם ליובאוויטש לא נראה הרבה זמן על המפה הירושלמית. מהרמקול בוקע קולו של הטנקיסט המאחל לכל תושבי העיר "חג חנוכה שמח ומאיר", עשרות רבות של יהודים עומדים על המדרכות להביט בשיירה העוברת בגאווה חסידית,

וכעת הטנקים מתחילים לטפס על 'הר ציון', ההתרגשות גואה בקרב הטנקיסטים. בעוד מס' דקות אנחנו נהיה ברחבת הכותל. נכנסנו לרחבה הגדולה, א' הטנקיסטים אומר בקשר 'הר הבית בידינו' כולנו מחייכים.

ואכן, טנק טנק מתאספים כולם לתמונה קבוצתית על רקע הכותל, ומיד פורצים ריקודי שמחה, מעגלים ענקיים המסתובבים סחור סחור כשלתוכם נסחפים כל הנוכחים, אכן שמחה ללא גבולות. כזה קידוש השם לא היה מאז ומעולם!

בשעת ליל מאוחרת הטנקים נעים צפונה חזרה לבסיס האם – משרדי 'ניידות חב"ד להפצת יהדות - אה"ק' להמשך פעילותם, הם לא ינוחו ולא ישקטו עד לביאת גואל צדק.



























































































































































1.

יישר כח


2. איזה יופי!!

כל הכבוד לתמימים וחב"ד!




3.

ובכלל יפה שגם השנה נכנסתם לכותל!


4. נצרתייייייייים
נצרתי
כל הכבוד לנצרתים!!!
בזכות הנצרתים השיירה היתה רצינית. עם הגשם וכל שאר המונעים ומעכבים ובכ"ז זה היה מוצלח. אוהבים אותכם.
יחי המלך המשיח!


5. כל כבוד לנצרתים
טנקיסט
הת' של נצרת עשו עבודה נפלאה ומגיע להם ישר כח מיוחד על כך


6. קידוש השם
שליח
יישר כח על השיירה הנפלאה תמשיכו לעשות חיל


7.

כל הכבוד ליוסי טאוב על הארגון והרבה מזל טוב


8. מוישי כץ

יישר כח למי שעשה ימים כלילות כדי שהטנקים יצאו מוכנים והכל יתקתק...


9.

מוישי אין עליך!!!!!


10. כל הכבוד למענדי שרון שעושה הכל בשקט מאחורי הקלעים!!!

Aucun commentaire: